Renunţarea la cumpărături

 

ENERGOVITA  va suporta costul returnării produselor în cazul în care vă răzgândiţi şi vreţi să returnaţi TOATE produsele dintr-o comandă!

Potrivit legislației în vigoare OUG 34/2014 ai  dreptul de a te răzgândi şi renunţa la comanda ta. Motivul este numai al tău şi nu trebuie să te justifici. Mai mult, şi noi ne dorim să fim trataţi la fel de către cei de la care cumpărăm.

Pentru a-ţi dovedi că nu avem nimic împotriva acestui drept şi că te înţelegem, îţi venim în ajutor şi plătim chiar noi returul produselor.

Atenţie însă, aceleaşi legi care protejează acest drept al unui consumator de bună credinţă, ne sprijină şi pe noi, ca şi comercianţi mânaţi de aceeaşi bună credinţă, prin câteva condiţii, pe care le enumerăm puţin mai jos.

Poţi să îţi exerciţi acest drept în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, iar dacă ea îţi este trimisă separat, atunci termenul expiră la 14 zile de la primirea ultimului colet.

Te rugăm să ne anunţi cu privire la decizia ta de a te retrage din contract printr-un email la adresa michaela.carutasu@energovita.ro

Te mai rugăm să ai în vedere faptul că sunt produse pe care nu le vei putea returna. Printre ele:

• Alimente cu termen de expirare scurt, sau care se pot deteriora uşor. Adică, cele care odata scoase din colet se pot strica dacă în perioada imediat următoare primirii comenzii şi pâna la decizia de returnare, nu sunt depozitate corespunzător. Te rugăm să ne înţelegi, noi nu putem fi siguri că în cămara de acasă sunt respectate condiţiile de la noi din depozit.
• Produse pe care le-ai desigilat.

 

Pentru a beneficia de returul gratuit al produselor, va trebui să ne trimiţi înapoi tot conţinutul pachetului comandat. Dacă vrei să returnezi doar o parte dintre produsele dintr-o comandă, atunci plata returului nu o vom mai suporta noi.

Ţinând cont de condiţiile de mai sus, noi vom rambursa în termen de 14 zile calendaristice orice sumă pe care ai plătit-o pentru produse, inclusiv costurile livrării. Condiţia este ca în aceste 14 zile noi să fi primit înapoi toate produsele. Altfel, vom amâna rambursarea până când le primim.

Ne poţi contacta oricând folosind datele de contact de pe website.